کاهش شدید قیمت سنگ آهن
نوشته شده توسط : آهن پرایس

طبق آخرین گزارشی که از سوی تحلیلگران "بی ام آی ریسرچ" منتشر شده است، پیش بینی شده هر سال به مدت 5 سال میانگین بهای سنگ آهن کاهش پیدا خواهد کرد و تا سال ۲۰۲۱ به ۴۴۴ دلار خواهد رسید. همچنین تحلیلگران "بی ام آی  ریسرچ" اعلام کرده اند بعد از برسی و تحقیق از آینده ی سنگ آهن متوجه موعات مختلفی شدیم که اکنون انتظار داریم میانگین قیمت هر تن سنگ آهن امسال به ۶۵ دلار، در سال ۲۰۱۸ به ۵۰ دلار و تا سال ۲۰۲۱ به ۴۴۴ دلار نزول پیدا کند.

در ادامه ی این گزارش بیان شده، این سیر نزولی و کاهش قیمت ها، زود تر از آنچه که ما پیش بینی کرده ایم اتفاق افتاده است اما طبق دیدگاهی که شرکت ما دارد، انتظار می رود در سال ۲۰۱۷ قیمت ها با تصحیح روبرو شوند. این تحلیلگران در ادامه خاطرنشان کردند اگرچه ذخایر سنگ آهن در حال حاضر در رکورد بالایی قرار دارد (۱۳۲.۴۵۵ میلیون تن در مارس سال ۲۰۱۷) اما انتظار می‌رود مصرف قوی فولاد تا پایان سال به کاهش ذخایر و جلوگیری از سقوط قیمتها به رکورد پایین سال ۲۰۱۶ کمک کند.

طبق گزارش ارسالی از سوی بخش تحقیقاتی گروه فیتچ، به دلیل آنکه تولیدکنندگان بزرگ از هزینه‌های پایین سود می بدند، به افزایش تولید ادامه می‌دهند که این امر موجب میشود تا قیمتها بطور ثابت در کمترین مقدارد بمانند.

فعالیت های شرکت آهن پرایس : فروش آهن - فروش تیرآهن - فروش میلگرد - فروش ورق سیاه - فروش ورق گالوانیزه -فروش ورق روغنی - فروش نبشی - فروش ناودانی و فروش پروفیل





:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 ارديبهشت 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: